Wat zijn de bezorgkosten / verzendkosten?

Je krijgt je bestelling gratis bezorgd, als je:

  • in het dorp Barneveld woont en bestelt vanaf € 20,-, (postcode 3770 t/m 3773)
  • in Voorthuizen, Lunteren of Kootwijkerbroek woont en bestelt vanaf € 75,-
  • buiten gemeente Barneveld of Lunteren woont en bestelt vanaf € 100,-

In Barneveld, Voorthuizen, Lunteren of Kootwijkerbroek zijn de bezorgkosten voor je bestelling anders €2,50. In de rest van Nederland zijn de verzendkosten van je pakket anders €7,50.

 

Hoe lang duurt het verzenden?

Wij doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk bij je te bezorgen of per post naar je te verzenden. De levering is 1 à 2 werkdagen. Voor sommige producten is de levertijd langer. Hebt je je bestelling snel nodig en wil je zeker weten dat je je het op tijd in huis hebt? Neem dan gerust even contact met ons op.

 

Is verzending naar een ander land mogelijk?

Ja, neem contact met ons op om te informeren naar de specifieke verzendkosten.

 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je krijgt bij je verzendbevestiging een trackingcode. Met deze code kun je op de hoogte blijven van de transportstatus van je bestelling. Ook kun je in je account onder tabblad ‘Mijn bestellingen’ de status van je order volgen.

 

Hoe worden mijn producten voor de verzending verpakt?

Hoogwaardige producten verdienen een hoogwaardige verpakking. Wijnwinkelbarneveld.nl hecht er veel waarde aan dat alle bestellingen veilig en onbeschadigd aankomen. Wijnwinkelbarneveld.nl heeft veel verschillende kartonformaten op voorraad, die allemaal geschikt zijn voor het verzenden van wijn - en bierflessen.

 

Wat gebeurt er wanneer ik niet thuis ben?

Na de eerste poging laat de bezorger een briefje achter waarop aangegeven staat wanneer de bezorger opnieuw komt. Ook kun je contact met ons opnemen om een geschikt aflevermoment af te stemmen.

 

Wordt mijn pakket bij de buren afgeleverd?

Dat kan. Wanneer je niet thuis bent zal de bezorger het pakket verzoeken bij de buren achter te laten. Wanneer dit niet mogelijk is, volgt de volgende werkdag een nieuwe bezorgpoging. Wanneer het onwenselijk is dat je pakket bij de buren bezorgd wordt, vermeld dit dan in het veld ‘Opmerkingen’ tijdens de laatste stap van het plaatsen van je bestelling.

 

Wat doe ik wanneer mijn bestelling kapot/beschadigd wordt bezorgd?

Indien mogelijk, vragen we je een kapot pakket te weigeren bij bezorging. Het wordt dan kosteloos aan ons teruggestuurd en je ontvangt nieuwe producten. Hebt je het pakket toch geaccepteerd? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, dan gaan we het samen met je oplossen.